Telefonische bereikbaarheid praktijk

Telefonische bereikbaarheid praktijk

30 september 2025  

Voor het maken van afspraken kunt u de praktijk, elke werkdag, bellen van 08.00-12.15 uur. 

Als huisartsenpraktijk willen we optimaal bereikbaar zijn voor onze patiënten. Door de drukte, en diversiteit van taken van onze medewerkers, is het in de praktijk niet meer mogelijk om de gehele dag telefonisch bereikbaar te zijn. In de middaguren zijn wij alleen nog voor spoedeisende vragen bereikbaar. Is er sprake van spoed, dit houdt in een hulpvraag die om medische redenen niet kan wachten tot de volgende werkdag , drukt u dan de 1 in op uw toestel  

betreft het geen spoed ? Voor deze vragen maken wij sinds sinds enige tijd gebruik van de digitale assistente . Dit betekend dat u op sommige momenten een digitale assistente aan de telefoon krijgt zodra u belt met de praktijk. U kunt dan een aantal gegevens inspreken en kiezen voor een tijdstip waarop u teruggebeld wilt worden.

Uitzondering hierop is natuurlijk de spoedeisende hulpvraag. Hiervoor kan u altijd de 1 indrukken op uw toestel. U passeert dan de wachtrij, of digitale assistente, en krijgt gelijk de assistente aan de telefoon. 

Daarnaast is het ook altijd nog mogelijk om uw vraag te stellen aan de praktijk  óf om een afspraak in te plannen via het patientenportaal. 

ga naar patientenportaal